Saturday, July 9, 2011

Kunjungan Edvin Van De Saar ke Menara TM

Pada minggu lepas, lagenda bolasepak Manchester United yang baru bersara Edvin Van De Saar

berkunjung ke Menara TM. Ini adalah siri lawatan beliau ke Asia. Lobi Menara TM penuh sesak dengan peminat-peminat Manchester United termasuklah aku.

Masing-masing berebut-rebut untuk mengambil gambar lagenda Man U yang mereka minati itu. Staff TM dan pelanggan TM diberikan peluang untuk bertemu dan mengambil gambar bersama Edvin Van De Saar.

Setelah menunggu agak lama, akhirnya aku mendapat peluang untuk meminta tandatangan beliau.

Malangnya aku tidak membawa t-shirt untuk ditandatangani, yang ada hanyalah handphone.Handphone pun handphonelah. Dengan selamba saja aku bagi handphone HTC desire aku kat Van De Saar. Apa lagi dia pun sign lah. Pas ni kalau aku nak jual hanset ni aku nak jual pada fan Man U. Boleh jual harga tinggi skit.hehehehe.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...